Het is onze taak en opdracht als branchevereniging om trends en ontwikkelingen van de markt nauwlettend te volgen. De wereld van eten en drinken is dynamisch en verandert onder invloed van de vraag van onze dagelijkse gasten. Hierin ligt de basis voor innovatie en creatie van nieuwe concepten en formules voor eten en drinken.
Onze dagelijkse gasten hechten steeds meer waarde aan de eigen vitaliteit. Door inkrimping van de arbeidsmarkt en groei van flexibele banen, ontstaat meer werkdruk. Opdrachtgevers onderschrijven daarom steeds meer het belang van vitaliteit en willen de eigen medewerkers stimuleren om balans te vinden door ontwikkeling van een bewuste leefstijl. Het faciliteren van gezond en duurzaam eten en drinken, voldoende rust en ontspanning nemen tussen de werkzaamheden door, maken onderdeel uit van de wensen en eisen van opdrachtgevers.
Ook als branchevereniging is er tijd voor een nieuw elan. Samen met onze leden groeien en veranderen we door de jaren heen. Er vinden bijvoorbeeld veranderingen plaats in de missie & visie, doelstellingen of de positionering. Ook het logo is na verloop van tijd verouderd en kan wel een opfrisbeurt krijgen. Zeker gezien het 5-jarig bestaan van onze branchevereniging dit jaar! In de meeste gevallen kun je je logo een beperkte transitie geven die dan beter past en meer van deze tijd is.
Een logo is niet alleen een afbeelding, het is een visitekaartje. Het is het eerste wat mensen zien en dient ervoor dat mensen zich verbonden voelen met je. Het doel van een logo is het creëren van herkenning, vertrouwen en beleving.
“Logos and branding are so important.
In a big part of the world, people cannot read
French or English but are great in remembering signs”
– Karl Lagerfeld –
Voldoende redenen dat ook wij als dé branchevereniging Voor Ondernemende Cateraars ons logo en huisstijl hebben aangepast.
Daarom stellen wij graag hierbij ons nieuwe logo aan u voor!
VOCC: dé branchevereniging Voor Ondernemende Cateraars